Do předmětu emailu prosím VŽDY PIŠTE PŘÍJMENÍ A TŘÍDU - jinak maily nelze dohledat zpětně

Angličtina 6.A

Týden 15.6. - 19.6. 

1) Stáhněte si do počítače přiložený list s nepravidelnými slovesy, a nejlépe i vytiskněte. 
 Říkali jsme si, že je potřebujeme k tvoření minulého času prostého. 

2) Vaším úkolem je si všechna slovíčka přeložit (vždy napište do překladače pouze slovíčko ze sloupečku základní tvar slovesa, neboli "Base form")

3) Vyznačte si, a  začněte se učit všechny tvary sloves: BITE, BREAK, FALL, FEEL, FORGET, GET, LEAVE, LOSE,                                                                                                     STEAL, TAKE 

Týden 8.6. - 12.6. 

1) Pečlivě si projděte přiložený přehled na minulý čas prostý - tvoření vět 

2) Dle přehledu vypracujte v učebnici 35/4 

3) Dle přehledu vypracujte v učebnici 35/6 - tvoření záporné věty v minulém čase prostém - 
                                         (osoba + didn't + sloveso v základním tvaru)

4) PS 27/4

Úkoly z učebnice tentokrát vypracujte nejlépe na počítači

Týden 1.6. - 5.6.

1) Kdo ještě neudělal, přepsat slovíčka 3B

2) PS 26/1

3) Na odkazu si pročtěte nadpis 1, 2 - tvar pravidelného slovesa:    
     https://www.helpforenglish.cz/article/2010021001-minuly-cas-2-pravidelna-slovesa

3) uč. str. 34/2b - přečtěte si krátký článek a vypište si do sešitu slovesa, která jsou v minulém čase

4) PS 26/2 

Slibovala jsem vám na tento týden už nepravidelná slovesa, ale ještě je na chviličku odsuneme. :) 

Týden 25.5. - 29.5. 

1) Přepište si do sešitu/slovníčku slovíčka z lekce 3B (str. 82 v pracovním sešitu)

2) uč. str. 33/7c

3) Dle přiloženého přehledu zkuste vypracovat:

  • učebnice str 33/6a 
  • pracovní sešit str. 25/5

Je to tvoření otázek a odpovědí v minulém čase, kdy zatím stále pracujete pouze s was/were, wasn't/werent. Během pátečního konferenčního hovoru s těmito cvičeními budeme pracovat. :) 

Týden 18.5. - 22.5. 

1) uč. str. 33, cv. 7a
2) do školního sešitu vypište správně odpovědi z přiloženého pracovního listu 
3) pracovní sešit str. 25, cv. 4

Týden 11.5. - 15.5. 

1) Přepsat slovíčka z pracovního sešitu, str. 82 - Lekce 3A 
2) vypracovat do školního sešitu: uč. str. 33 cv. 4a, 4b
3) pracovní sešit str. 24, cv. 1,3

Vyfocenou práci mi zašlete do neděle 17.5. :) 
Pokud někdo nemá tento týden k dispozici pracovní sešit, napište mi do emailu. 

Týden 4.5. - 8.5.

Vypracujte do školního sešitu/dokumentu v počítači str. 30, cv. 1,2,3,4 z učebnice = opakování přítomných časů a zájmen 
Pokud je nutné, pracujte s přehledy

Pokud někdo potřebuje jednorázově dovysvětlit látku - napište mi na email a dohodneme si krátký  videohovor. 

Týden 27.4. - 1.5. 

1) přepsat a zopakovat slovní zásobu "English across the curriculum" v pracovním sešitě, str. 82 - poslat mi vyfocené na email do pátku 1.5.
2) uč. str. 29 - "English Across the Curriculum", poslechnout text, přečíst ho a vypracovat úkoly do školního sešitu - ty mi také zašlete do 1.5. 
3) Tento týden je konferenční hovor ve čtvrtek 9:00 - 9:30

Týden 20.4. - 24.4.

uč. str. 28
1) poslechni nahrávku č. 1, přečti si text "Animals in Britain"
2) vypracuj do školního sešitu cv. 1,2
3) ve cv. 3 poslechni nahrávku č. 2 a odpověz na otázky (do sešitu)
4) ve cv. 4 odpověz na otázky - celou větou 

 

Týden 14.4. - 17.4. 

V tomto týdnu Vás čeká:

1) S přehledem si zopakujte "pádová osobní zájmena" 

2) Pomocí přehledu doplňte pracovní list 

3) Vypracujte trenažer - nejpozději do neděle 19.4. 

Úkoly mi pošlete  na email nejpozději do pátku 17.4. :) 

Soubor pro videohovor 7.4.: 

Týden 6.4. - 10.4. 

Zopakovat si přítomný průběhový čas 
Doplnit pracovní list: 

- přečíst text 
- V prvním cvičení rozhodujete, jestli je věta pravdivá (true) nebo nepravdivá (false). Když je věta nepravdivá, máte ji na řádek napsat znovu tak, aby byla správně. 
- Ve druhém cvičení odpovídáte na otázky. Pozor, odpovídáte celou větou v přítomném průběhovém čase.
- V posledním cvičení napíšete, co lidé na obrázku dělají. (celou větou)

Výsledky mi posílejte na email do 10.4. 

Týden 30.3. - 3.4. 

1) procvičení slovíček lekce 2D - prac. sešit str. 20/1,2

2) učebnice str. 26/1 - poslech přiložené nahrávky "The story of Chicken Licken" 
     Poté pohádku samostatně přečíst a přeložit si neznámá slovíčka. 

3) Přečíst si přiloženou gramatiku slovesa MUSET a vypracovat do školního sešitu cvičení z      učebnice str. 27/3b, prac. sešit 21/5

4) Pracovní list na must/mustn't

Práce mi odešlete do pátku 3.4. 

Test 25.3. https://www.survio.com/survey/d/J5U2B4J9L3D9A9U3E

I ten kdo se nezúčastnil videohovoru, test vypracuje! Prosím buďte fér a pracujte bez pomoci, Vaši spolužáci také pracovali sami za sebe! :)  

Vážení žáci,
v týdnu 23.3. - 27.3. pokračujete v opakování přítomných časů. 

Přikládám 2 pracovní listy, které od Vás budu chtít poslat zpět na email. Připomínám, do předmětu uvádějte vaše příjmení a třídu.

1) V prvním pracovním listu jen doplňujete do vět tak, aby splňovaly podmínky pro jeden z                     přítomných časů.

   Vždy si větu pečlivě přečtěte, přeložte si co znamená, příp. se rozhodněte, zda se děj odehrává v     tuto chvíli či nikoli. Uvědomte si také, zda se jedná o oznamovací větu, rozkazovací, anebo                 tázací... Už víme, že v každém typu věty máme trošku jiné pravidlo.
   Klidně pracujte s přehledy/slovníkem.

2) V druhém pracovním listu již trošku pracujete s textem, neděste se toho. :) 

- Vaším úkolem je si nejprve přečíst krátké texty o Isabele a Markovi, protože k nim se váží otázky v     prvním rámečku. Odpovězte na otázky 1 - 4.
   Připomínám to, co vám říkám v hodinách:
   Ptám se přítomným prostým časem, musím přítomným prostým časem i odpovědět. 
   např.  PS:         Do you like chocolate? - Yes, I do.         
                            How often does your sister eat chocolate? - She eats chocolate twice a week. 

             PC:        Are they sleeping? - No, they aren't.
                           What is he doing now?  - He is writing homework.  

- Ve druhém rámečku opět jen doplňte do vět slovesa ve správném gramatickém čase. 
- V poslední části pracovního listu máte napsat krátký odstavec o tom, co obvykle děláte, a také
  pár vět o tom, co děláte v tuto chvíli.  

3) Začněte se učit slovíčka z kapitoly 2D, v příštím týdnu s nimi již budete pracovat        

4) Vypracujte trenažer   na krátké odpovědi v přítomném čase průběhovém. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky