Do předmětu emailu prosím VŽDY PIŠTE PŘÍJMENÍ A TŘÍDU - jinak maily nelze dohledat zpětně
Angličtina 6.A
Týden 15.6. - 19.6.
1) Stáhněte si do počítače přiložený list s nepravidelnými slovesy, a nejlépe i vytiskněte.
Říkali jsme si, že je potřebujeme k tvoření minulého času prostého.
2) Vaším úkolem je si všechna slovíčka přeložit (vždy napište do překladače pouze slovíčko ze sloupečku základní tvar slovesa, neboli "Base form")
3) Vyznačte si, a začněte se učit všechny tvary sloves: BITE, BREAK, FALL, FEEL, FORGET, GET, LEAVE, LOSE, STEAL, TAKE
Týden 8.6. - 12.6.
1) Pečlivě si projděte přiložený přehled na minulý čas prostý - tvoření vět
2) Dle přehledu vypracujte v učebnici 35/4
3) Dle přehledu vypracujte v učebnici 35/6 - tvoření záporné věty v minulém čase prostém -
(osoba + didn't + sloveso v základním tvaru)
4) PS 27/4
Úkoly z učebnice tentokrát vypracujte nejlépe na počítači
Týden 1.6. - 5.6.
1) Kdo ještě neudělal, přepsat slovíčka 3B
2) PS 26/1
3) Na odkazu si pročtěte nadpis 1, 2 - tvar pravidelného slovesa:
https://www.helpforenglish.cz/article/2010021001-minuly-cas-2-pravidelna-slovesa
3) uč. str. 34/2b - přečtěte si krátký článek a vypište si do sešitu slovesa, která jsou v minulém čase
4) PS 26/2
Slibovala jsem vám na tento týden už nepravidelná slovesa, ale ještě je na chviličku odsuneme. :)
Týden 25.5. - 29.5.
1) Přepište si do sešitu/slovníčku slovíčka z lekce 3B (str. 82 v pracovním sešitu)
2) uč. str. 33/7c
3) Dle přiloženého přehledu zkuste vypracovat:
- učebnice str 33/6a
- pracovní sešit str. 25/5
Je to tvoření otázek a odpovědí v minulém čase, kdy zatím stále pracujete pouze s was/were, wasn't/werent. Během pátečního konferenčního hovoru s těmito cvičeními budeme pracovat. :)
Týden 18.5. - 22.5.
1) uč. str. 33, cv. 7a
2) do školního sešitu vypište správně odpovědi z přiloženého pracovního listu
3) pracovní sešit str. 25, cv. 4
Týden 11.5. - 15.5.
1) Přepsat slovíčka z pracovního sešitu, str. 82 - Lekce 3A
2) vypracovat do školního sešitu: uč. str. 33 cv. 4a, 4b
3) pracovní sešit str. 24, cv. 1,3
Vyfocenou práci mi zašlete do neděle 17.5. :)
Pokud někdo nemá tento týden k dispozici pracovní sešit, napište mi do emailu.
Týden 4.5. - 8.5.
Vypracujte do školního sešitu/dokumentu v počítači str. 30, cv. 1,2,3,4 z učebnice = opakování přítomných časů a zájmen
Pokud je nutné, pracujte s přehledy
Pokud někdo potřebuje jednorázově dovysvětlit látku - napište mi na email a dohodneme si krátký videohovor.
Týden 27.4. - 1.5.
1) přepsat a zopakovat slovní zásobu "English across the curriculum" v pracovním sešitě, str. 82 - poslat mi vyfocené na email do pátku 1.5.
2) uč. str. 29 - "English Across the Curriculum", poslechnout text, přečíst ho a vypracovat úkoly do školního sešitu - ty mi také zašlete do 1.5.
3) Tento týden je konferenční hovor ve čtvrtek 9:00 - 9:30
Týden 20.4. - 24.4.
uč. str. 28
1) poslechni nahrávku č. 1, přečti si text "Animals in Britain"
2) vypracuj do školního sešitu cv. 1,2
3) ve cv. 3 poslechni nahrávku č. 2 a odpověz na otázky (do sešitu)
4) ve cv. 4 odpověz na otázky - celou větou
Týden 14.4. - 17.4.
V tomto týdnu Vás čeká:
1) S přehledem si zopakujte "pádová osobní zájmena"
2) Pomocí přehledu doplňte pracovní list
3) Vypracujte trenažer - nejpozději do neděle 19.4.
Úkoly mi pošlete na email nejpozději do pátku 17.4. :)
Soubor pro videohovor 7.4.:
Týden 6.4. - 10.4.
Zopakovat si přítomný průběhový čas
Doplnit pracovní list:
- přečíst text
- V prvním cvičení rozhodujete, jestli je věta pravdivá (true) nebo nepravdivá (false). Když je věta nepravdivá, máte ji na řádek napsat znovu tak, aby byla správně.
- Ve druhém cvičení odpovídáte na otázky. Pozor, odpovídáte celou větou v přítomném průběhovém čase.
- V posledním cvičení napíšete, co lidé na obrázku dělají. (celou větou)
Výsledky mi posílejte na email do 10.4.
Týden 30.3. - 3.4.
1) procvičení slovíček lekce 2D - prac. sešit str. 20/1,2
2) učebnice str. 26/1 - poslech přiložené nahrávky "The story of Chicken Licken"
Poté pohádku samostatně přečíst a přeložit si neznámá slovíčka.
3) Přečíst si přiloženou gramatiku slovesa MUSET a vypracovat do školního sešitu cvičení z učebnice str. 27/3b, prac. sešit 21/5
4) Pracovní list na must/mustn't
Práce mi odešlete do pátku 3.4.
Test 25.3. https://www.survio.com/survey/d/J5U2B4J9L3D9A9U3E
I ten kdo se nezúčastnil videohovoru, test vypracuje! Prosím buďte fér a pracujte bez pomoci, Vaši spolužáci také pracovali sami za sebe! :)
Vážení žáci,
v týdnu 23.3. - 27.3. pokračujete v opakování přítomných časů.
Přikládám 2 pracovní listy, které od Vás budu chtít poslat zpět na email. Připomínám, do předmětu uvádějte vaše příjmení a třídu.
1) V prvním pracovním listu jen doplňujete do vět tak, aby splňovaly podmínky pro jeden z přítomných časů.
Vždy si větu pečlivě přečtěte, přeložte si co znamená, příp. se rozhodněte, zda se děj odehrává v tuto chvíli či nikoli. Uvědomte si také, zda se jedná o oznamovací větu, rozkazovací, anebo tázací... Už víme, že v každém typu věty máme trošku jiné pravidlo.
Klidně pracujte s přehledy/slovníkem.
2) V druhém pracovním listu již trošku pracujete s textem, neděste se toho. :)
- Vaším úkolem je si nejprve přečíst krátké texty o Isabele a Markovi, protože k nim se váží otázky v prvním rámečku. Odpovězte na otázky 1 - 4.
Připomínám to, co vám říkám v hodinách:
Ptám se přítomným prostým časem, musím přítomným prostým časem i odpovědět.
např. PS: Do you like chocolate? - Yes, I do.
How often does your sister eat chocolate? - She eats chocolate twice a week.
PC: Are they sleeping? - No, they aren't.
What is he doing now? - He is writing homework.
- Ve druhém rámečku opět jen doplňte do vět slovesa ve správném gramatickém čase.
- V poslední části pracovního listu máte napsat krátký odstavec o tom, co obvykle děláte, a také
pár vět o tom, co děláte v tuto chvíli.
3) Začněte se učit slovíčka z kapitoly 2D, v příštím týdnu s nimi již budete pracovat
4) Vypracujte trenažer na krátké odpovědi v přítomném čase průběhovém.