Do předmětu emailu prosím VŽDY PIŠTE PŘÍJMENÍ A TŘÍDU - jinak maily nelze dohledat zpětně
Angličtina 8.A,B
Týden 15.6. - 19.6.
Procvičujte si gramatiku a slovní zásobu na stránkách: www.umimeanglicky.cz
Týden 8.6. - 12.6.
1) Vypracujte v učebnici strany 88 a 89
- cvičení 10, "Write" klidně můžete napsat na počítači, ale neposílejte mi příběhy přeložené s překladačem, ty jsou vám k ničemu
2) Přečtěte si přiložený text o basketballu, a vypracujte zadané úkoly
Práce mi zašlete na email nejpozději do pátku 12.6.
Týden 1.6. - 5.6.
1) uč. 86/5, 87/6 - obě cvičení celá, 87/7 - napiš text o svých plánech - alespoň 10 navazujících vět.
2) pracovní list
Týden 25.5. - 29.5.
1) Procvičte si přítomný čas průběhový https://www.umimeanglicky.cz/cviceni-present-continuous
Přítomný průběhový čas se může používat také pro vyjádření budoucnosti, s čímž se budete setkávat v lekci 10. Gramatika je stejná, pouze do věty přidáte časový údaj, který se týká budoucnosti (příští rok, v pátek, za 5 dní, za týden,...)
2) Vypracujte v učebnici str. 85/2b, 4 - vytvořte větu o tom, co budete v daný časový údaj dělat
3) Vypracujte přiložený list
Připomínám, že v pátek budeme mít konferenční hovor. :)
Týden 18.5. - 22.5.
1) Doplňte pracovní list na stupňování přídavných jmen
2) Vypracujte "Writing about my last holiday"
- pročtěte a udělejte všechna cvičení z listu
- podle tipů v textu napište krátký příběh o Vašich prázdninách (do školního sešitu)
Týden 11.5. - 15.5.
1) uč. str. 80, cv. 7 -> znovu samostatně vypsat slova, která se hodí na prázdná místa (do sešitu napsat pouze číslo a slovo)
2) Tento článek celý přeložit do sešitu (nevkládat celý do google překladače - poznám to!!!) úkol slouží k procvičení slovní zásoby a upevnění psaní anglických slov :)
3) Vyplnit pracovní list na zopakování 9. lekce
4) Vyfotit mi v sešitu přepsaná a přeložená slovíčka 9. lekce
Práci odesílejte do neděle 17.5.
Týden 4.5. - 8.5.
Do sešitu vypracujte str. 81 v učebnici + přiložený pracovní list - Stupňování přídavných jmen
Práci mi zašlete do soboty 9.5.
Pokud někdo potřebuje jednorázově dovysvětlit látku - napište mi na email a dohodneme si krátký videohovor.
Týden 27.4. - 1.5.
1) Do sešitu přepsat a přeložit slovíčka 9. lekce ze str. 142 - poslat vyfocené na email do pátku 1.5.
2) uč. str. 78 - poslechnout nahrávku, přečíst text a vypracovat všechny úkoly - poslat vyfocené na email do pátku 1.5.
3) Tento týden je konferenční hovor ve čtvrtek 10:00 - 10:30
Týden 20.4. - 24.4.
učebnice str. 73, cv. 11
1) poslechni si nahrávku a splň instrukce, které ti na ní mluvčí dává
2) přečti si Stefanův příběh
3) Napiš do wordu souvislý text o tom, co jsi "viděl", když jsi poslouchal nahrávku.
Otázky ve cv. 11 c slouží jako osnova.
Týden 14.4. - 17.4.
1) Přečíst si text o Velikonocích (je složitější, ale věřím, že to s pomocí slovníku zvládnete) + vypracovat úkoly k němu
2) Přečíst si gramatiku stupňování přídavných jmen
3) Vypracovat přiložený pracovní list
Práci mi posílejte na email nejpozději do pátku 17.4.
Soubor pro videohovor 7.4.:
Týden 6.4. - 10.4.
1) vypsat do sešitu: uč. str. 74, cv. 1 a,b,c,d
Pošlete mi výsledky na email nejpozději do pátku 10.4.
Týden 30.3. - 3.4.
Spousta z vás mi neposílá vypracovaná cvičení, dožeňte to, je to vaše povinnost. Nemáte prázdniny, zadaná práce je to, co bychom dělali v hodinách!
1) slovíčka 8. lekce - vypsat a přeložit
2) uč. str. 68 - přečíst článěk + cv. 1 c
3) str. 69 cv. 2 - užití some X any ve větách - pravidla máte v přiloženém souboru
4) pracovní list
Práce mi odešlete do pátku 3.4.
I ten kdo se nezúčastnil videohovoru, test vypracuje! Prosím buďte fér a pracujte bez pomoci, Vaši spolužáci také pracovali sami za sebe! :) odkaz ZDE
Náhrada za středeční videohovor je v pátek 27.3. od 9:00!
link: https://jitsi.ssps.cz/Bouckova
Připravte si dotazy k práci co jsem zadala, pokud nějaké máte. Upozorňuji, že budete psát test, a tak si projděte úkoly z minulého týdne. :)
Vážení žáci,
v týdnu 23.3. - 27.3. vás čekají úkoly:
1) Pročtěte si gramatiku Have to/has to X Had to v přiloženém souboru
2) Vypracujte do školního sešitu cvičení na have to/has to/had to
3) Vypracujte trenažér týkající se gramatiky have to/has to/had to
4) uč. str. 66 - přečíst komiks a vypracovat k němu otázky ze cv. b (odpovídej celými větami)
5) přečti si na str. 67 cv. 10 a na počítači vypracuj cvičení 10 b) - vaše práce mi odešlete v jednom emailu.
Připomínám, v předmětu uvádějte příjmení a třídu